Valgmenighedens aktiviteter

Se gudstjenestelisten
Gudstjenester
Der afholdes i gennemsnit tre gudstjenester om måneden i valgmenigheden. Gudstjenesten er normalt kl. 10, og hvor intet andet fremgår, er det valgmenighedens præst, der prædiker.

Se arrangementer
Arrangementer
Valgmenigheden afholder løbende arrangementer. Arrangementerne spænder over faste traditioner som sommermøde, fejring af kirkens fødselsdag, nytårsfrokost og fællessangsaftener. Derudover har vi indimellem filmaften eller foredrag i efterskolens foredragssal. Valgmenighedens præst afholder også fra tid til anden læse/studiekreds i konfirmandstuen i præstegården.
Ønsker du yderligere information, kontakt:
Skanderup grundtvigske Valgmenighed
Kastanie Alle 47